Direktlänk till inlägg 4 oktober 2016

Ny här på bloggportalen:)

Av Emelie Franzén - 4 oktober 2016 18:59

Go kväll:)
Som ni ser så är jag ny här på bloggportalen:), jag har tidigare bloggat på nouw.se men kände att det var dags för lite förändring:). På min förra blogg höll jag mesta dels fokus på hästar & min egen träning på gymmet så min tanke är väl att göra detsamma även här:).

Lite info om mig själv:
Jag är en tjej på snart 22 år, mina största intressen är såklart hästar & gymmet men musik & fotografering är också några intressen som jag brinner för:).

I detta inlägget finns de nog inte så mycket mer att skriva men om ni har några önskemål angående vad jag ska skriva om på bloggen så kommentera gärna, är tacksam för tips för ibland är idétorkan inget att leka med ;).

Men fler inlägg kommer inom kort så tills dess så får ni ha de bäst:)



Kram<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Franzén - 4 oktober 2016 21:16

Go kväll:) Jadå var det dags för lite uppdatering:), just nu kollar jag bara lite på tv och tänkte försöka sova om en liten stund för jag är oerhört trött blev nämligen både ridning & träning på gymmet idag, visst gjorde inget ansträngande när jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards